De eerste dagen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leroy - WaarBenJij.nu De eerste dagen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leroy - WaarBenJij.nu

De eerste dagen!

Blijf op de hoogte en volg Leroy

08 November 2014 | Australië, Sydney

Heey allemaal!
De eerste dagen zitten erop, dus hoog tijd voor een reisverslag.
Ik typ het op mijn mobiel dus hoop dat de opmaak een beetje klopt....

De vlucht:
De reis begon uiteraard met het verzamelen op Schiphol. Hier iedereen leren kennen en gezamenlijk ingechecht. Toen afscheid genomen van de familie, en de reis kon beginnen!
De vlucht viel eigenlijk heel erg mee, het eerste stuk naar Bangkok ging vrij snel. We konden kiezen uit 60 films om te kijken dus dat speelde ook wel een rol!
vervolgens een korte stop daar om door te reizen naar Taipei. Hier zaten we in een luxe hotel waar we konden rusten. Vervolgens de vlucht naar Sydney.

Dag 1:
Na aankomst in Sydney werden we opgewacht door 2 medewerkers van Australian Backpackers. Vervolgens gingen we met zijn allen in de bus naar een uitzichtpunt. Vanaf hier konden we het opera house goed zien, waarna er wat foto's gemaakt werden. Vervolgens gingen we naar het hostel waar de kamer verdeling bekend werd gemaakt. Ik zit op de kamer met Glenn, Max en Joost. Met hun ben ik die dag nog even naar het strand gegaan. 'S avonds nog een gezellige avond met bbq in het hostel, waarna ik om 0:15 in mijn bed lag.
Vervolgens werd ik wakker om 2:30 en kon ik niet meer dagen, dus lang leve de jetlag. De hele nacht wakker gelegen, en toen kon de 2e dag beginnen.

Dag 2:
vandaag zijn we de hele dag dingen wezen regelen, zoals een medicare pas, een bankpas en een simkaart. Verder hebben we met zijn allen sydney verkend, wat de hele dag in beslag heeft genomen. Bij aankomst in het hostel allemaal beneden bij de plaatselijke Italiaan gegeten, waarna we in het hostel met een groep van ongeveer 12 man nog een drankje deden. Om half 1 naar bed, want in 6 uur ging de wekker. Dit voelde als uitslapen, want gisteren moesten we om 6 uur bij het ontbijt zitten...

Dag 3:
vandaag gingen we op excursie naar de Blue Mountains. Een erg mooi landschap! Zie ook de foto's! Daarna gingen we nog naar een soort dierentuin, waar je onder andere kangeroes kon aaien en voeren. Vanavond gaan we op stap met zijn allen, maar daar kan ik nu.nog niets over zeggen omdat het pas 20.00 is. Morgen gaan we een wandeling maken en daarna naar het strand! Maandag staat er surfen op het programma, als afsluiting van de groepsreis. Zoals het er nu naar uitziet gaan we woensdag een paar auto's huren, waarmee we met ongeveer 12 man naar Melbourne rijden! Hierover later meer :) Als jullie nog iets specifieks willen weten, vraag het dan gerust!

  • 08 November 2014 - 11:00

    Matthieu:

    de opmaak is prima. veel plezier

  • 08 November 2014 - 12:31

    Lex:

    Geweldig om al zo snel van je te horen. Door je manier van schrijven krijg ik een duidelijk beeld van hoe het je daar vergaat. Ik zal niet op elke mail reageren maar weet dat we je hier in Aalten met plezier zullen volgen

  • 08 November 2014 - 12:48

    Lida:

    Het klinkt allemaal super leuk . wat zal jij genieten jongen
    Heel leuk verslag nu weten we wat je zo n beetje mee maakt op een dag.
    Handig zo n Italiaan in de buurt zijn de pizza s net zo lekker als hier ?

    groetjes van ons

  • 12 November 2014 - 04:46

    Leroy:

    Bedankt voor de reacties allemaal!
    Er staan inmiddels foto's op facebook, hier uploaden werkt niet helemaal goed.
    Ga dat nog wel proberen zodra ik wat stabieler internet heb :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Leroy

Actief sinds 26 Sept. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 7520

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 01 Augustus 2015

Australië

Landen bezocht: