Gatton de gekste! - Reisverslag uit Gatton, Australië van Leroy - WaarBenJij.nu Gatton de gekste! - Reisverslag uit Gatton, Australië van Leroy - WaarBenJij.nu

Gatton de gekste!

Blijf op de hoogte en volg Leroy

30 Maart 2015 | Australië, Gatton

Hallo allemaal! Even tijd voor een korte update vanuit Gatton! Zoals vorige keer beschreven ben ik aan het werk in een bloemenkwekerij. Hoofdzakelijk bestaat mijn werk uit het verplaatsen van platformen met bloemen en bloemen 'spacen', wat inhoud dat je de bloemen met wat ruimte ertussen neerzet in een soort kratten of simpelweg op de grond... Zeker geen werk waar je bij na hoeft te denken, maar het verdient wel goed!

Nu hoor ik jullie denken: wat doet Leroy dan in het weekend?! Hier in Gatton is geen moer te doen, dus ik en remy proberen ieder weekend wel ergens naar toe te gaan. Activiteiten variëren van een avond naar het Hostel in Laidley (waar ook veel collega's zitten) tot een dagje naar Toowoomba, een stad in de buurt. Verder zijn we 1 dag naar het Future Music Festival geweest, een bijzonder vet festival met alle grote internationale DJ's. Dit festival was in brisbane, ook wel weer eens lekker om een keer in de grote stad te zijn. Verder gaan we wel eens naar het meer in Laidley, erg relaxed. Ook hebben we een voetbal gekocht en bezoeken we regelmatig de lokale rugby of voetbalclub om een wedstrijdje van het eerste elftal te kijken. Afgelopen weekend ben ik op zaterdag naar Brisbane geweest, was ook weer erg gezellig! Aankomend weekend is Pasen en dan zijn we de vrijdag en maandag vrij! De mensen in het hostel gaan, zoals het er nu naar uitziet, ergens kamperen dus wellicht ga ik ook wel even mee...

Ondanks mijn bezoek aan brisbane afgelopen weekend eindigde het weekend toch met een hele zure nasmaak. Vanuit Nederland heeft mij het bericht bereikt dat Martin Doest, begeleider van mijn voetbal elftal plotseling is overleden. Een heel onwerkelijk en raar gevoel dat ik Martin nooit meer ga zien en spreken, en dat ik helaas geen afscheid van hem kan nemen... Middels deze weg wens ik iedereen die Martin kende dan ook veel sterkte toe!!

Hoe raar het ook is, het leven gaat door... Deze week weer hard aan het werk, en dan 4 juni richting Thailand! Jullie horen van me, mazzel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gatton

Leroy

Actief sinds 26 Sept. 2014
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 7528

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 01 Augustus 2015

Australië

Landen bezocht: